kraj
Data dodania: 2022-04-11 13:00
Reklamy można zazwyczaj podzielić na dwie kategorie: Over-the-line i Direct-mail.
Reklama typu over-the-line to zazwyczaj marketing, który jest wykonywany przez agencje reklamowe i obejmuje promocję telewizyjną, radiową i prasową. Reklama direct-mail jest zazwyczaj prowadzona przez samą firmę. Jest więc tańsza, ale i mniej profesjonalna. Mimo wszystko warto produkować i reklamować swoje gazetki z promocjami i kuponami - można brać przykład z carrefour gazetka.
Chociaż direct mail może mieć różne wyniki, jeśli jest właściwie używany, może być skutecznym środkiem reklamy. Kampanie direct-mail powinny być profesjonalnie zaprojektowane, a copywriterzy powinni być zatrudniani do tworzenia przekonujących wiadomości, których docelowy klient nie może zignorować. Koszty wysyłki bezpośredniej są bezpośrednio zależne od rozmiaru Twojej kampanii, ale generalnie są niższe niż w przypadku większości ponadstandardowych technik reklamowych.
Marketing „od drzwi do drzwi” przenosi sprzedaż na poziom osobisty i jest to jedna z najczęstszych form reklamy. Ta technika wymaga jednak wysoko wyszkolonych pracowników sprzedaży, którzy wiedzą, jak budować relacje z klientami i potrafią chodzić po cienkiej linii wytrwałości bez irytowania - czasami ludzie mogą dać się we znaki, dlatego trzeba opanowanych i cierpliwych pracowników. Większość kampanii marketingowych typu „od drzwi do drzwi” ma na celu opłacenie prowizji, dzięki czemu koszty początkowe mogą być niskie, a sprzedawcy mają większą motywację do sprzedaży.
Marketing lokalizacji zewnętrznej obejmuje wzbudzanie zainteresowania wydarzeniem lub sprzedażą poprzez strategiczne wykorzystanie pracowników umieszczonych poza lokalizacją. Zazwyczaj metody te obejmują promocje w stylu tablicy kanapkowej lub nawet przebranie pracownika w kostium, aby zwrócić większą uwagę na lokalizację firmy. Pracownicy ci mogą stać przy drodze, przykuwając uwagę przejeżdżających kierowców. Chociaż ta technika nie jest często stosowana, może być korzystna dla małych firm, restauracji i dealerów samochodowych. Oprócz tego można promować stronę w agregacie stron - np. Twój Spożywczy.
Marketing e-mail może być bezpośredni, jeśli Twoja firma zamierza prowadzić samodzielnie kampanię. Komunikujesz się bezpośrednio z konsumentem za pomocą tej formy marketingu i możesz skierować go na stronę docelową, na której może dowiedzieć się więcej o Twojej ofercie. To z kolei daje możliwość mierzenia skuteczności kampanii. Marketing e-mailowy jest na ogół niedrogi, a wyniki mogą być dobre, jeśli lista e-mailowa jest ukierunkowana i świeża oraz spełnia wytyczne dotyczące podwójnej zgody:
mat. sponsorowany
REKLAMA
REKLAMA