Express-Miejski.pl

5 oznak, że powinieneś zacząć się pozycjonować w sieci

Zdjęcie ilustracyjne

Zdjęcie ilustracyjne fot.: fotolia.pl

Rynek usług pozycjonerskich wciąż zdobywa serca i popularność wśród polskich przedsiębiorców. 

Nic dziwnego, bo efekty pozycjonowania są długotrwałe i czasami naprawdę efektowne. A czy Twoja firma też potrzebuje pozycjonowania? Jeśli prowadzisz własny biznes, a o SEO słyszałeś tylko tyle, że może się przydać – ten tekst jest dla Ciebie. Wystarczy 5 sygnałów, by przekonać się, że warto skorzystać z pozycjonowania. Przedstawiamy je Wam w telegraficznym skrócie.

  1. Zbliżająca się sezonowość sprzedaży

Prowadzisz sklep internetowy i czeka Cię szczególnie gorący okres sprzedaży? A może oferowane przez Ciebie usługi są popularne w konkretnym sezonie? Jeśli tak, to pozycjonowanie znacznie pomoże Ci podnieść widoczność Twojej strony internetowej, a co za tym idzie – mocno podniesie sprzedaż.

Pamiętaj jedynie, że pozycjonowanie należy zacząć odpowiednio wcześnie. Na dobre wyniki w wyszukiwarce zwykle czeka się kilka miesięcy. Weź to więc pod uwagę, zanim zaczniesz planować swoje działania.

  1. Spadająca/niewystarczająca sprzedaż

Czasami z niewyjaśnionych powodów sprzedaż w Twojej firmie spada. Oczywiście nie możesz sobie pozwolić zastój w wynikach – szukasz zatem odpowiednich sposobów na wyjście z marazmu. Co powiesz na pozycjonowanie? Zwiększona ilość wyświetleń może przełożyć się na lepsze wyniki sprzedaży.

Podobnie jest, gdy chciałbyś wzmocnić wyniki sprzedaży Twojej firmy. W takiej sytuacji pozycjonowanie jest również zalecane i może przynieść wymierne korzyści.

  1. Mały ruch na stronie internetowej

To dość oczywisty powód, dla którego warto skorzystać z usług agencji SEO. Mały ruch na stronie internetowej powoduje spadek sprzedaży, słabą rozpoznawalność marki… krótko mówiąc, same niekorzystne dla przedsiębiorstwa zdarzenia. A wystarczy jeden prosty zabieg, który może poprawić sytuację – pozycjonowanie.

Poza tym, pomyślmy logicznie. Jeśli Twoja strona będzie ukazywała się jako pierwsza w wynikach wyszukiwarki, więcej ludzi będzie na nią wchodziło. Wzmożony ruch skutkuje większym prawdopodobieństwem, że sporo ludzi kupi Twoją usługę.

  1. Wprowadzanie nowego produktu/usługi

Pozycjonowanie jest też szczególnie zalecanym działaniem, gdy wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę. Jest to coś nowego, co po pierwsze nie ma jeszcze klientów, a po drugie (co oczywiście się z tym wiąże) potrzebuje silnej promocji. Pozycjonowanie może tu sporo pomóc.

Jak sama nazwa wskazuje, dzięki temu szybciej „wypozycjonujesz” nazwę produktu i ustawisz ją wysoko w wynikach wyszukiwania. Zasięg będzie silniejszy, a zatem więcej ludzi znajdzie o nim informacje.

  1. Mała rozpoznawalność marki

I ostatni, ale nie mniej ważny powód, dla którego powinieneś skorzystać z usług agencji SEO. Mały zasięg i rozpoznawalność marki to trochę zamknięte koło porażki, bo bardzo trudno jest się przebić z jakąkolwiek ofertą, gdy nikt Cię nie zna.

Pozycjonowanie pomoże Ci w wybiciu się na pierwsze strony w wyszukiwarce oraz zwiększy ruch na stronie. To przełoży się na szersze lub bardziej dopasowane grono odbiorców i większą rozpoznawalność Twojej marki. A czy nie jest to cel warty zachodu?

-------------------------

Rocket Media to wrocławska agencja SEO z kilkuletnim doświadczeniem. Zespół stanowią młodzi ludzie, którzy z każdym dniem poprawiają swoją SEO­wiedzę, tworząc nieziemskie kampanie e­marketingowe z pasją i zaangażowaniem. Rocket Media to zarówno pozycjonowanie i optymalizacja stron www, a także skuteczne kampanie AdWords.

artykuł sponsorowany

1

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

  • 5 oznak, że powinieneś zacząć się pozycjonować w sieci

    2017-05-28 10:33:36

    gość: ~Wsz

    ostatnio dodany post

    Wszystko prawda;) Też mam taki problem dlatego zastanawiam się nad znalezieniem kogoś do pozycjonowania stron internetowych. W Pajęcznie jest http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-pajeczno.html i myślę, może oni?

REKLAMA