Prawie 9 milionów złotych brutto pochłonie nowa kampania promująca Dolny Śląsk. Emisja spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych zaplanowana jest ostatni kwartał tego roku.
Kampania będzie obejmować produkcję spotów reklamowych, ich emisję na antenie stacji telewizji, badania marketingowe oraz materiały promocyjne.
- Całkowita wartość projektu to ponad 8 mln 900 tysięcy złotych brutto, z czego 69,99 procent pochodzi ze środków unijnych, a 29,01 procent z budżetu województwa – mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor Wydziału Promocji Województwa w Departamencie Marszałka Województwa Dolnośląskiego.
Obecnie został ogłoszony przetarg na badania marketingowe, którego celem jest sprawdzenie, jak wygląda obecnie sytuacja i w jaki sposób Polacy odbierają dotychczasową kampanię „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”.
- Badanie marketingowe pozwoli nam nie tylko ustalić sytuację wyjściową przed nową kampanią, ale de facto odpowie nam na pytanie, jaki efekt osiągnęliśmy poprzez dotychczasowy spot – podkreśla Agnieszka Dziedzic.
Wyniki badania będą znane pod koniec 2012 roku.
Ostrów Tumski, sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, jezioro Bystrzyckie, Osówka oraz Zamek Książ. To te miejsca można podziwiać w opartym na motywie tajemniczości spocie „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Nowa reklama na rozwinąć ten wątek.
Czy warto robić nowy spot, skoro aktualny znajduje się w obiegu od zaledwie kilku miesięcy?
Sylwia Stwora/Express-Miejski.pl
REKLAMA
REKLAMA